شنبه 17 مهرماه- نشست هم اندیشی اعضای دفتر

شنبه 17 مهرماه- نشست هم اندیشی اعضای دفتر
در راستای بهبود فعالیت و مشارکت بیشتر دانشجویان در برنامه‌های دفتر یوسرن کرمانشاه، این دفتر نشستی را با حضور اعضای تیم روابط عمومی و تیم پژوهشی برگزار نمود...
در ابتدای این جلسه دکتر ژیلا ایزدی، دبیر علمی دفتر یوسرن کرمانشاه، ضمن خوشامدگویی به حاضران، به تشریح اهداف دفتر پرداخت و بر تعامل هرچه بیشتر اعضای این مجموعه در جهت دستیابی به این اهداف تاکید نمود. دکتر ایزدی با اشاره به اهمیت همکاری و کار تیمی، خواستار حضور بیش از پیش اعضای یوسرن در دفتر و بحث و تبادل با یکدیگر شد. 
در ادامه اعضای حاضر در این جلسه فعالیت‌های پژوهشی و اجرایی خود را در مدت اخیر بیان کردند و پیشنهادات و نقد‌های خود را برای برنامه‌های آینده دفتر یوسرن مطرح کردند. 
در پایان دکتر ایزدی به حضور گسترده دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کنگره ۲۰۲۱ یوسرن اشاره نمود و تداوم و توسعه این نتایج را در گرو همراهی و هماهنگی اعضا دانست. 
گفتنی است که مقاله ۹ نفر از اعضای دفتر یوسرن کرمانشاه، برای ارائه حضوری در کنگره بین المللی ۲۰۲۱ یوسرن پذیرفته شده است؛ همچنین در میان پذیرفته شدگان رویداد یودیبیت، ۳ نفر از اعضای این دفتر حضور دارند.
۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید