دومین دوره‌ی رویداد "Stem Talk"

دومین دوره‌ی رویداد "Stem Talk"
زمان برگزاری رویداد: ۸ آبان ۱۴۰۲
بازه زمانی ثبت نام در رویداد: ۸ الی ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۲
دفتر یوسرن کرمانشاه و کمیته تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار میکنند:
💢 STEM TALK💢
 یکی از گرانبهاترین مهارت‌های شما توانایی خوب فکر کردن و بیان واضح منظورتان است. با شرکت در این رویداد مهارت‌های گفتاری خود را به چالش بکشید. برای شرکت در این رویداد حتما نیازی به ارائه مقاله خودتان نیست و می‌توانید ابسترکت را در هر موضوع علمی که به آن علاقه دارید بنویسید. این رویداد در سطح منطقه آمایشی ۳ کشور برگزار می شود و دانشجویان و فارغ التحصیلان تمامی رشته‌های دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه، کردستان، همدان و ایلام می توانند در آن شرکت کنند. سخنرانی‌ها می‌توانند به زبان فارسی یا انگلیسی باشند. جهت آماده سازی پذیرفته شدگان کارگاه فن سخنرانی و مهارت فن بیان برگزار خواهد شد همراه با جوایز نقدی و غیر نقدی برای برگزیدگان رویداد.
🗓زمان برگزاری رویداد: ۸ آبان ۱۴۰۲ 
⏱ بازه زمانی ثبت نام در رویداد: ۸ الی ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۲ 
💢 راهنمای ثبت نام در دومین دوره رویداد سخنرانی علمی STEM TALK 💢
 ابتدا بایستی وارد سایت رویداد شده و از طریق قسمت ثبت نام در بالای صفحه جهت ثبت نام اقدام فرمایید. stemtalk2023.kums.ac.ir
 🔸 پس از دریافت کد فعال سازی از طریق پیامک بایستی اطلاعات لازم را جهت ایجاد پروفایل وارد نمایید و پس از تکمیل اطلاعات، پنل کاربری شما در سایت ایجاد می شود. 
 از طریق قسمت ارسال مقاله در پنل کاربری خود میتوانید اقدام به ارسال چکیده نمایید. برای این کار بایستی ابتدا از قسمت ارسال مقاله اطلاعات چکیده خود را وارد نمایید و پس از ثبت اطلاعات لازم در این بخش، از طریق قسمت وضعیت مقاله فایل word چکیده خود را ارسال فرمایید.
⚠️ توجه داشته باشید که در نگارش چکیده بایستی مواردی را که در فایل راهنمای نگارش چکیده ذکر شده اند رعایت نمایید. 
🔹 در قسمت وضعیت مقاله در پنل کاربری توضیحات لازم جهت اطمینان از ارسال صحیح چکیده قرار گرفته است. 
⁉️ درصورتیکه با هرگونه سوال یا ابهامی در روند ثبت نام و ارسال مواجه شدید، میتوانید از طریق آیدی روابط عمومی کانال رویداد، ایمیل رویداد یا از طریق قسمت پشتیبانی پنل کاربری خود در سایت رویداد با ما در ارتباط باشید.
 پرسش‌های متداول دومین دوره رویداد سخنرانی علمی STEM TALK(بخش اول) 
❓در نگارش چکیده چه نکاتی رو باید رعایت کنیم؟
 ✅ پاسخ: • تعداد کلمات متن چکیده ارسالی بایستی بین 250 تا 300 کلمه باشد. • فونت عنوان بایستی Times New Roman با سایز 14 و فونت سایر موارد بایستی Times New Roman با سایز 12 باشد. • تمامی چکیده های ارسالی از نظر میزان مشابهت با منابع علمی بررسی خواهند شد و مواردی که مشابهت آنها بیش از میزان مجاز باشد، مورد پذیرش رویداد قرار نخواهند گرفت. • تعداد کلمات کلیدی بایستی بین 3 تا 6 عدد باشد. • تمامی چکیده های ارسالی (جهت ارائه در هردو پنل فارسی و انگلیسی) بایستی به زبان انگلیسی باشند.
❓آیا امکان ارسال بیشتر از یک چکیده وجود دارد؟ 
✅ پاسخ: بله، امکان ارسال بیشتر از یک چکیده وجود دارد اما برای هر فرد در هرپنل، تنها امکان پذیرش چکیده وجود خواهد شد. 
❓لطفا درخصوص روند برگزاری مراحل مختلف رویداد یه توضیح کوتاه بدید.
✅ پاسخ:  برای شرکت در این رویداد دانشجویان یک فایل چکیده براساس معیارهای گفته شده در فایل راهنما را ارسال کرده و پس از دو مرحله داوری درصورت پذیرش چکیده ارسالی، دانشجویان وارد روند رویداد میشوند.  پیش از برگزاری رویداد کارگاه آموزش فن بیان و سخنرانی علمی برگزار خواهد شد تا دانشجویان از این طریق با اصول یک سخنرانی علمی آشنایی پیدا کرده و همچنین از نحوه برگزاری و قوانین رویداد اطلاعات کافی را بدست آورند.  درنهایت در روز رویداد شرکت کنندگان در یکی از دو پنل فارسی و انگلیسی سخنرانی خود را انجام داده و در پایان نفرات برتر معرفی خواهند شد. 
❓دانشجویان دانشگاه های دیگر استان کرمانشاه میتوانند در این رویداد حاضر باشند و چکیده ارسال کنند؟ 
✅ پاسخ: بله، درصورتیکه موضوع چکیده ارسالی در حوزه علوم پزشکی و علوم پایه باشد، این دانشجویان هم میتوانند برای حضور رویداد اقدام به ثبت نام نمایند.
 جهت شرکت در این رویداد بایستی از طریق سایت رویداد ثبت نام و چکیده خود را ارسال نمایید. 
@stemtalk2023
@KumsUsern
@src_kums
 

 

 

 

۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۱۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید